01 juli 2006

Nu dan


Nee, het ging niet over Verdonk.
Ik schreef de vorige post voordat de uitkomst van het debat bekend was. Op zich is zij altijd een goed onderwerp voor een artikeltje, maar nee, dit keer niet.

Heel flauw natuurlijk. Echt heel flauw. En toch...

Twee posts geleden (deze dus) heb ik de magische grens van 100 posts bereikt. En daar kwam ik te laat achter. Ik was te ver in de tijd gegaan om hier tijdig een passend artikeltje bij te schrijven.

Goed, nu zit ik op 102. Ik weet dat jullie al veel meer geblogd hebben. Ook al veel langer. Op zich is 100 ook niet zo bijzonder. En toch...

Anton is niet bepaald iemand van de discipline.
Ook niet van regelmaat.
Zeker niet van plichtmatigheden.

Dus eigenlijk verdien ik best een klein pluimpje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk. Kinderen die vragen...

Anoniem zei

Ja hoor ik weet niet anders