11 maart 2006

Weer naar school!

Vandaag was het zover: mijn eerste schooldag!
Dagen, zo niet weken, van te voren was ik zenuwachtig. Hoe zou het zijn? Een groot gebouw vast. En ik zal er vast de weg kwijt raken. En de leraren, zouden zij een beetje rekening houden met nieuwkomers? Zouden ze streng zijn? Om over met klasgenootjes maar niet te spreken...

Vanochtend werd ik badend in het zweet wakker.
Negen uur!
Gauw onder de douche, tanden poetsen, schone onderbroek aan.

Na het ontbijt spoedde ik me naar buiten, de auto stond al klaar.
Ik stapte in en startte de motor. Op naar school!

Het was een leuke dag!
Studiegenoten leren kennen en veel te weten gekomen over de studie. Ik ben er nu helemaal klaar voor en begin vol goede moed met de
Lerarenopleiding Nederlands.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

whow! spannend!!

Erik zei

@masha: Ja! Spannend en Leuk! Heb er erg veel zin in!

Anoniem zei

@ Anton:
Kan ik me voorstellen... De Pabo heb ik altijd met veel plezier gedaan eigenlijk, alleen het jufzijn vond ik minder :-)
Wanneer begin je écht??

Erik zei

@ Masha:
Mmm, ik ben in januari al begonnen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Deze week maak ik een schema, dan ga ik echt van start. (als ik niet te veel achter mijn pc zit dan...).