27 maart 2006

Comfort



Tijdens het reintegratietraject is mijn reisafstand ter sprake gekomen. Het is natuurlijk zo dat ik zelf heb gekozen om daar te wonen en hier te werken. En vanwege auto van de zaak heb ik nooit bedacht dat het ook anders kon. Natuurlijk, ik zou kunnen verhuizen. Maar is een reden waarom ik daar woon. Aan de foto in mijn vorige blog kun je een deel van de reden herkennen. Dus dan maar heen en weer reizen.

Nu is er in de afgelopen jaren wel wat veranderd. Van ruim een uur reizen ben ik naar ruim twee uur gegaan. Nederland deed er 6 jaar over om zo vol te raken. Als deze trend doorzet hoef ik over een jaar niet meer te vertrekken. Het rijden alleen zou al 6 uur van mijn dag consumeren. Een 40-urige werkweek zou dan 64 uur van mijn tijd kosten.

Mijn baas heeft bedacht dat het wellicht handig is om mij in een hotel te stoppen. Vlak bij de zaak. Ik vind het wel aardig eigenlijk. Alle rust en 8 uur minder rijden per week.

1 opmerking:

Anoniem zei

jaah joh niet normaal meer he die reistijden !!! Ik verwacht dat je binnenkort zelfs bij de ns kunt kiezen naast de bestaande 1ste en 2de klas ... een "goedkoop" vak ... zogenaamd , de staanplaatsen ... of beter 10 de klas???