18 maart 2006

Christelijk

Mijn hele leven heb ik er al moeite mee gehad. Met mensen die "in de Heere" zijn. Ik vind het prima hoor, ze doen maar. Maar ze moeten mij er niet mee lastigvallen.
Het heeft ook wel zo zijn voordelen dat Nederland toch vrij christelijk is. Ik bedoel: je hoort mij niet klagen op 2e paas- en pinksterdag. In ruil daarvoor heb ik op die dagen ook best respect en eerbied. Met pasen (of rond die tijd) bezoek ik zelfs wel eens een Matthäus Passion en als het moet zelfs in een kerk!

We hebben dit jaar verkiezingen gehad.
Omwille van de Biddag was het op 7 maart en niet op 8 maart. Op de Biddag zouden te weinig mensen echt in de gelegenheid zijn om te stemmen denk ik.

De verkiezingen werden gewonnen door PvdA en SP.

In Goes (en er waren meer gemeentes) besloten CDA, VVD en de kleine christelijke partijen op Biddag!!! tot een nieuwe coalitie.

Ben ik nou de enige die niet in Goes woont die zich hier ontzettend over opwindt?

1 opmerking:

Anoniem zei

Neeeeee het is echt achterbaks!!!!!!!!!!!!.