08 maart 2006

The day after

The night before

Ik las zojuist dat Van Aartsen is opgestapt. Gisteravond zag ik het nog flink tekeer gaan tegen Woutertje, maar liet niets los over opstappen, of heb ik iets gemist? Nou ja, ik moet nu niet hypocriet gaan doen: het is misschien wel goed, een beetje onrust bij de VVD.

Ondertussen lijkt deze blog steeds meer een politiek karakter te krijgen. Is dat wel mijn bedoeling? Strikt genomen maakt het natuurlijk deel uit van mijn leven en dus zou ik hier met Ja kunnen antwoorden. Helemaal blij ben ik er eigenlijk toch niet mee. Ik wil niemand een mening opdringen (behalve dan dat sociaal gewoon veel beter is :D ).

En: ik heb het afgelopen jaar zo gigantisch veel tijd gehad om me met dit soort randverschijnselen van het leven bezig te houden dat ik het toch ergens kwijt moet.

The day after?
Vandaag de hele dag thuis gezeten. Vanavond ga ik op bezoek bij een achternichtje van me. Heb haar twintig jaar niet gezien. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik hou je op de hoogte.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellige avond in ieder geval!
En wat je met je log doet, moet je zelf weten. Als je je er lekker bijvoelt, dat het een politiek-achtig ding word/is/blijft/moet worden... Dan moet je dat helemaal zelf weten!
Succes met doorloggen in ieder geval! ;-)

Erik zei

@ masha: Dank je! En natuurlijk log ik door!

Anoniem zei

Go Anton, go Anton! ;-)