02 april 2006

Zondag


Hij vierde zijn verjaardag en dus trokken we eropuit.
Naar het Hooge Noorden.
Regen en wind en ook file, ja, op zondag.
Was best gezellig. De buurjongetjes hadden een schatkaart gemaakt, maar die kaart kon hij alleen vinden als hij alle aanwijzingen in de tuin had gevonden. En op die kaart stond vermeld waar hij zijn echte kado kon vinden.

In onzichtbare inkt...

Helaas konden we niet blijven waardoor ik nog steeds niet weet wat het kado was...

Eenmaal thuisgekomen was ik behoorlijk brak. Qua rijden viel het nog wel mee, ik bedoel: het was nog niet de helft van de afstand die ik dagelijks naar mijn werk rijd. En toch, ik was kapot. Tenminste drie uur niet aanspreekbaar.

Maar nu ben ik er weer! De dag is om dus die van mij begint!
Nu nog inspiratie en ik blog weer een hele nacht bijelkaar!


(o ja, Erik heeft een foto blog geopend klik hier, dat vindt-ie vast leuk)

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt dat je aan mijn verzoekje hebt voldaan!