04 april 2006

Geen Internet!


Gisteren was ik op een plaats waar ik dit uitzicht had. Best aardig eigenlijk. Het is een brug over een brede rivier. Een zesbaanssnelweg wordt zo van de ene naar de andere oever geleid. Deze foto is vanochtend gemaakt, het werd lichter.
Maar daar wil ik het dus NIET over hebben. Ik willen hebben over het moment dat ik, hoewel op dezelfde plek, dit uitzicht NIET had. Vanwege donker.
In de wat betere hotels in Nederland kun je gebruik maken van zogenaamde hotspots. Draadloze gateways waarmee je met je laptopje kunt internetten.
Ideaal.
Tot blijkt dat, ondanks aanschaf van dure kraskaart, internet niet meer bestaat. Voor jou dan. Voor ieder ander waarschijnlijk wel (tenzij ook aanwezig in zelfde hotel), maar voor jou niet!

Nu blijkt maar weer hoe verwend ik ben met mijn 24uurs breedband internet. En dat nu al 3 jaar zonder storing!

Maar, nu ben ik er weer, en het is tijd om wat met die blog van mij te doen.

Geen opmerkingen: