08 april 2006

Moeilijk

Elke dag zie ik uit naar het moment dat ik met mijn weblog bezig mag zijn. En als het dan zover is, is het weer een teleurstelling. Meestal weet ik gewoonweg niet wat ik moet schrijven. Soms weet ik wel wat ik wil schrijven maar is het veel te persoonlijk. En een weblog is nou eenmaal geen "lief dagboek".

Een familielid is al lange tijd ziek.
Iedere inspanning is er een teveel, eten doet ze bijna niet.
En dat al heel lang.

Een paar dagen geleden hebben we (een aantal familieleden) het dan eindelijk toch voor elkaar gekregen dat ze naar een dokter ging. En dat ze zich dit keer niet moest laten afschepen met een of ander pilletje.

Sinds een paar dagen is ze opgenomen in het ziekenhuis. Een flink aantal onderzoeken zijn nu gedaan; de eerste uitslagen worden maandag verwacht.

Als een donkere wolk hangt het boven ons en niemand wil het zeggen. Een enkeling heeft het uiteindelijk toch gedaan, tot grote schrik van anderen.
Vanavond (gisteravond) heb ik haar bezocht. Ze zag er best goed uit eigenlijk. Veel beter dan ze weken heeft gedaan.
En die donkere wolk lijkt nu ook een beetje te verdwijnen...

1 opmerking:

Anoniem zei

Sterkte met het familielid... :-/
Ennuh, voor mij is mijn weblog wel een soort van 'lief dagboek', maar dan toch inderdaad blijven sommige dingen wel degelijk privé...