11 april 2006

Vanwege studie


Zoals velen van jullie zullen weten ben ik sinds dit jaar weer student. Voor deze studie (leraar Nederlands) moet ik ook aantonen dat ik iets kan met ICT. Mmmpf. Nou ja, moet maar dan.

Terwijl jullie dit lezen doen jullie mee aan mijn opdracht. Ik moet namelijk een presentatie maken waarin ik iets vertel over bijvoorbeeld een hobby. Guess what: bloggen blijkt hobby!

En is dit niet weird? Mijn blog in mijn blog!
Wauw.

Nu wordt er ook gevraagd een mediaclip in de presentatie te plaatsen. Bijvoorbeeld een wav-, mp3- of midi-bestand. Kennelijk nemen mijn docenten het niet zo nou met auteursrechten. Ik heb gezocht (en op video-google kom je leuke dingen tegen) maar helaas niet zo snel iets kunnen vinden. Wel vond ik daar heel interessante video's over blogging. En ik weet nog niet hoe ik het ga doen, maar ik ben vast van plan binnenkort hier een eigen video te plaatsen! Maar goed, ik moet nu verder met het zoeken naar "mediaclips", ik kom later weer terug!

Geen opmerkingen: