04 augustus 2006

One down, one to go...

Weer een dag van weinig doen.
Van de acht uur heb ik er misschien een nuttig besteed voor de baas. De rest was voor mezelf wel nuttig, op zijn minst leerzaam.

Zo heb ik geleerd dat het ongeveer een half uur van je tijd kost om, zonder ook maar een cent uit te geven, een webserver "up and running" te hebben met daarop je eigen weblog-omgeving. Nee, jullie kunnen het nog niet aanschouwen, daar is mijn kabelprovider niet zo blij mee.

Ik leerde ook dat ik nog redelijk veel vakantie-uren over had. Dit resulteerde onmiddellijk in het verlengen van mijn vakantie naar vier weken.

Goed, nu nog even in het hotel. Morgen nog een dagje en dan is het echt zover: VAKANTIE!!!

Nee, ik stop nog niet direkt met bloggen. Dat duurt nog eventjes.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ken die dagen en voel me er altijd heel schuldig over! Vier weken vrij is heel lang hoor, dat ondervind ik nu (en ik zit nota bene pas in mijn eerste week).

Anoniem zei

Hoe kom jij aan die overuren ??????.

Maar 4 weken het is geweldig.

Erik zei

@ikke: das een kwestie van lang ziek thuis zitten. Das wel thuis zijn en geen dagen opnemen :D