06 augustus 2006

Comentaartjes

Hmmpf.

Na een nacht en een dag van afwezigheid keek ik vanmiddag met meer dan gemiddelde belangstelling naar mijn eigen weblog. Die ene op mijn eigen pc bedoel ik. Zou er iemand gereageerd hebben?

Niemand.

Op deze blog zag ik dat "ikke" gereageerd had. En verder niet.

Nou sprak ik "ikke" eerder deze avond. Had wel gereageerd.
Maar ik heb niets gezien!

En toen begon het te dagen...

Ik had ingesteld (niet uitgezet) dat ieder commentaartje door mij gemodereerd moet worden.

Dames, Heren: Heel erg bedankt voor jullie succesvolle deelname aan mijn experiment!
Echt, stel ik ontzettend op prijs!

Het is de bedoeling dit experiment een vervolg te geven maar ik denk dat dat pas volgende maand zal zijn ivm mijn vakantie.

Nogmaals: bedankt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, ik had ook gereageerd, maar de reactie moest eerst goedgekeurd worden! Ja, zo saboteer je natuurlijk je eigen experiment hè!

Anoniem zei

Wat een hummel He'

Maar toch het zal goed komen