04 juni 2006

Mijlpalen

Het duurt niet lang meer, denk ik, en dan zal hier mijn honderdste entry staan. Grappig eigenlijk, het lijkt of ik al veel meer geblogd heb. Hoe dan ook, het is een mijlpaal waar ik wellicht even bij stil zal staan.

Pinksterweekend.
Heel veel vrije tijd. Meestal weet ik daar wel raad mee. Dit keer toch eigenlijk niet. Min of meer een slaaf van het huishouden, afwachten op wat komen gaat.
Vrije tijd en geen cent te makken. Mmmm.... wordt het toch wat minder vrij van vind ik.
Zoveel maand heb ik zelden over bij mijn salaris...

Binnenkort maar wat spaargeld aanspreken. Ondanks 24-uurs maatschappij breekt het pinksterweekend mij nu wel op. Wachten tot dinsdag dus.

Vanaf morgenavond zal ik helemaal alleen zijn hier. Best een moment waar ik naar uit zie. Niet dat ik nu wilde plannen heb, maar het lijkt me wel wat.

Tot zover de stand van zaken, misschien log ik vanavond nog wat.

Geen opmerkingen: