04 mei 2006

Een dag


Collega S. vind het nodig teringherrie aan te zetten (Dirk D En De Driebubbele Discomoord). Had het nog nooit eerder gehoord. Ik was best gelukkig.
Onderwijl discussieren we over hoeveel procent van de kinderen niet van de vermeende vader zijn. 1 op 10 blijkt. Collega F. is druk doende met een concentratievragende klus. De klus blijft vragen, hij kan het niet geven. Ondertussen speel ik maar met een stressbal. Nou ja, bal? Blijkt een marketingding van een of andere automatiseerder. Grmpf. En buiten, buiten blijft de temperatuur op lopen. De zon schijnt niet fanatiek maar warm is het wel. Maandag leerden we dat de verwarming niet werkt in het pand te IJ. Vandaag ontdekten we dat we niet over airco beschikken.
Via Catholic girl komen we bij Crew slut, beide van Frank Zappa. Tsja.

Theo heeft al tijden niet meer van zich laten horen. Via via weet ik dat het allemaal wel goed zit. Maar ach, het is fijner om dat van hem zelf te horen.

Ondertussen weer terug in het hotel.
De warmte is een beetje verdwenen. De geluiden van de mensen op het terras geven me toch dat beetje vakantiegevoel waar ik naar verlang.
Hoewel ik eigenlijk aan de studie moet, weet Ned 3 mijn aandacht te trekken met een documentaire over de relatie tussen mens en aap. Ik vraag me af of ik misschien toch beter psychologie had kunnen studeren. Ach wat, dat doen we later!

Nog even aan de bar gezeten, paar pilsjes gedronken. Het was ongezellig en de barman gaf aan vroeg te willen sluiten. Het is dus eigenlijk zijn verdienste dat ik zo vroeg in bed lig.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat is dit een stressbal of Uw hersenen