03 januari 2007

2007

Hartverwarmend. De aandacht die ik de afgelopen dagen heb gekregen van vrienden en familie. Echt ontzettend fijn. Onverwacht ook. Maakt het extra fijn.

Brikaer is terug. Denk ik. Er zijn redenen genoeg voor mij om weer te schrijven. Er gebeurt zo ontzettend veel. Helaas ben ik niet in staat het onder woorden te brengen. Het enige dat ik op dit moment kan doen is jullie nieuwsgierigheid wekken. Geduld is hier het toverwoord. Echt, er moet meer water door de Rijn voordat ik specifieker kan zijn (moet ik opmerken dat het rijmt?).

Hé, dat rijmt.

Blijft flauw.

Mijn jaar is beroerd begonnen. Het vorige eindigde perfect. Nou ja, bijna perfect. Dit jaar begon met een belofte. En die belofte is er nog steeds. Je weet hoe dat gaat met beloftes. Als kind wist je al dat op een belofte niets anders dan teleurstelling kon volgen.

Ik vraag mezelf af wat ik ga doen als het inderdaad een teleurstelling wordt. Ben ik in staat terug te veren of val ik in een diep zwart gat?

De tijd zal het leren.

Ik wens iedereen een heel fijn 2007!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een uitermate fijn 2007 terug Anton. Enuhhh afwachten wat het gaat worden, het leven blijft onvoorspelbaar. Gelukkig maar...

Anoniem zei

Soms kun je alleen maar zwijgen en je laten meevoeren.

Fijne dag!

Ellen