16 maart 2007

Kleren van de weblog (2)

Eindelijk is het dan zover. Lex heeft lang geleden al een poging gedaan om mij over te halen en nu, na mezelf over de drempel van angst voor het onbekende heen geholpen te hebben, heb ik het dan toch gedaan.
Ik ben overgestapt naar de Nieuwe Blogger!

Het is inderdaad waar dat ik nu makkelijker de layout kan bijwerken. Ik ben nog niet echt onder de indruk van de beschikbare templates, maar goed, daar zal ik zelf nog wel het een en ander aan knutselen.

Tot die tijd moeten jullie het doen met zonder de vuurtoren...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het allemaal overzichtelijk!

Anoniem zei

Leuk blog! Zag je bij She in de lijst staan. Ik zit ook op de nieuwe blogger en vind ook dat ze best wat meer aandacht hadden kunnen besteden aan leuke, nieuwe templates. Helaas, misschien in de volgende versie.

Anoniem zei

Beste Anton,

Veel plezier en succes met het ontwerp.

Goed weekend,

Ellen

Anoniem zei

Dat ziet er gezond uit, toch ;-)

Anoniem zei

Hallo Anton, alles ziet er goed uit hoor. Hier kan je weer een hele tijd verder, ik hoop in rustig vaarwater, met richting zoeken! Laat de goede tijd maar komen om snel aan je andere stekkie te kunnen gaan werken! Home sweet Home....

Anoniem zei

Het ziet er goed uit hoor! Maar als je het niet erg vind, kijk ik toch vooral naar de inhoud! :-)