20 december 2005

Sorry!!!

Ja, het is gebeurd. Ik heb het gedaan!

Als zeep schoot het uit mijn handen.

Wat?

Controle!

Bij het eerste begin van deze blog had ik mezelf toch heel erg stellig voorgenomen hier heel regelmatig nieuwsgierigen een kijkje in mijn leven te gunnen. Ik moet constateren dat dit jammerlijk mislukt is.

Het is niet bepaald een excuus maar de belangrijkste reden voor deze ontsporing was een ontsporing. Ja, het had met Trijnen, Kaartjes, Bestemmingen en Stations te maken. Maar er was nog iemand. Iemand die mij behoorlijk heeft afgeleid.
Vanwege privacy ga ik hier geen namen noemen. Zij die het moeten weten, weten het.
Ik was er met mijn kop niet meer bij. Bij mijn eigen leven dus.

Er was ook sprake van enige hoop. Maar ik denk te mogen concluderen dat deze vals was. De belangen waren niet gemeenschappelijk. Wellicht waren de wensen wel wederzijds, maar de belangen zeker niet.

Ja, ik weet het.
Raadselen.
Of: Je spreekt weer in een spiegel van Raadselen.
Die begreep ik ook niet.
Nog steeds niet.

Maar goed. Het spijt me dat het zo gelopen is.
Ik zal mijn leven beteren.

En jij: het ga je goed.

Geen opmerkingen: