01 december 2005

schizo

Er zijn behoorlijk wat vragen. Vragen over wie je bent en wat je doet. Vragen over waar je vandaan komt en waar je heen gaat. Meestal zullen die vragen onbeantwoord blijven. Meestal gewoon omdat ze niet gesteld worden.

Er zijn behoorlijk wat vragen. Vragen over wie ik ben en wat ik doe. Vragen over... etc.

Hij staat hier naast me.
Zijn bovenste helft dan. De rest moet nog bedacht worden. Eigenlijk net als dit hier. Het begin is er nauwelijks. Het lijkt wel wat te kunnen worden.

Jesus! Moet je dan werkelijk eerst alles uitgekauwd hebben voordat je ergens aan begint?

Het begin is er toch?
Daar heb ik toch niet moeilijk over gedaan. Ik zeg alleen maar dat de helft er is. En de andere helft nog niet.

Hoezo helft?
Weet je dan waar het gaat ophouden?
Nou?
Ben je dan werkelijk bewust bezig met uitstellen van onzekerheden omdat je er stiekum zeker van bent?

Nu ben je me kwijt.
Ik volg het niet meer. Wat wil je me nu duidelijk maken?

Ik bedoel maar!
Tjonge. Wat een eikel.

Geen opmerkingen: