26 november 2005

Van Anton: uitleg

Voor de gemiddelde lezer is deze blog waarschijnlijk niet te doen. Afgaande op het aantal reacties (geen) concludeer ik dat, als er al lezers zijn, deze niet begrijpen wat er gaande is op deze webstek.

Mmm.
Wat moet ik daarmee?

De begrijpende of zich verwonderende lezer zal langskomen. Daar ben ik van overtuigd. Ik hoef er derhalve niets mee. Toch moet ik een manier zien te vinden een scheiding aan te leggen tussen het verhaal van Anton en het verhaal over Anton.

hallo, bent u er nog? (dit is erg bvd en derhalve niet mogelijk)

Dit is het verhaal van Anton.
Hieronder het verhaal over Anton.

Laten we afspreken dat in het vervolg alle verhalen van Anton beginnen met "Van Anton" in de titel. De rest is van een andere redacteur (bijvoobeeld Theo) of Over Anton...

Succes!

Zij kwam vandaag op ons verzoek
Leuk om te zien en goed gebekt
Dat weet ze zelf ook

Met beide benen in de wereld
En steelt die van anderen erbij

Zoveel energie en
Zoveel motivatie

Ontzettend aanstekelijk
En een verrijking van het leven
Van eenieder

Geen opmerkingen: