08 januari 2006

Nederlands.nl

Tja, velen hebben zich er al over verbaasd en nu is het mijn beurt.
Als je het idee hebt om een stuk te publiceren op nederlands.nl zal het je niet ontgaan dat er sprake is van een nogal wispelturig redactiebeleid. En neem van mij aan dat ik me nu erg voorzichtig uitdruk.

Meer dan eens is het me overkomen dat ik een stuk inzond en per kerende post een reactie kreeg dat mijn proza of dichtwerk niet goed genoeg was voor publicatie. Op zich, hoewel heel vervelend, is dit best te verkroppen. Ik heb echt niet de illusie dat alles wat ik schrijf goed genoeg is voor het lezend publiek. Er is echter een andere reden waarom ik me steeds meer opwind over de houding van de site-eigenaren. Bij een poging twee stukjes op één dag te publiceren werd mij verteld dat de tweede geweigerd werd vanwege het simpele feit dat ik maar één poging per dag mag doen.

Ik verzoek u NU te klikken op BELI en goed te kijken naar wat schrijver/schrijfster op 7 januari 2006 mocht publiceren.

Het wordt nu echt tijd dat ik voor mezelf ga beginnen...

Geen opmerkingen: